Fespa verzet Algemene Ledenvergadering naar begin 2022

De aanscherping van de coronamaatregelen heeft ook gevolgen voor het programma van FESPA Nederland. De bijeenkomst ‘Een objectieve kijk op PVC en folies’ wordt verplaatst naar begin volgend jaar, evenals de Algemene Ledenvergadering die stond gepland op 9 december.

Wouter Van As
Wouter van As

“Wij balen hier natuurlijk enorm van”, zegt voorzitter Wouter van As, “ook gezien de verwachte hoge opkomst. Maar het op dit moment gewoon door laten gaan voelt niet goed en vinden we als bestuur een verkeerd signaal. We hebben daarom besloten beide events uit te stellen. We rekenen op begrip van de leden, zodra er een nieuwe datum bekend is laten we die weten.”

Bron: persbericht